rozkodowanie błędów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pabloxr3i
    Classic
    • 2012
    • 13
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    rozkodowanie błędów

    Zamieszczone przez OrsonTSI
    z kategorii jak tu zarobic i sie nie narobić !

    " Na liście wyposażenia dodatkowego pojawią się reflektory ksenonowe, co ciekawe, z nieco ograniczoną jasnością, przez co nie muszą być wyposażone w układ poziomowania i spryskiwacze "

    Zapomniałem dodac ze chodzi bardzo "popularny" model jakim jest RAPID ..... teraz to na pewno kolejki sie ustawią......
    Tylko jest jeden mały problem :lol:

    Jeżeli to ksenony to sa to lampy o źródle światła wyładowczym :lol:

    a jeżeli tak to zgodnie z polskim prawem auto MUSI byc wyposażone w układ samopoziomowania i oczyszczania lamp (wycieraczki bądź spryski) 8)
  • Fuzy
    Classic
    • 2011
    • 33

    #2
    rozkodowanie błędów

    Witam,
    Proszę o pomoc w rozkodowaniu błędów oraz podania ich ewentualnej przyczyny:

    Adress 01: Engine Labels
    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LB
    Component: R4 1,9L EDC G000SG 8501
    Revision: --H02--- Serial number: SKZ7Z0F3534951
    Coding: 0000172 Shop #: WSC 20960 048 18005
    VCID: 6ADFC69B3EBF
    2 Faults Found:
    005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit
    P161C - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 181253 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 08:08:03

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 12.01 V
    Bin. Bits: 00001100
    Temperature: 10.8°C
    Bin. Bits: 00110000

    005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit
    P161B - 000 - - -
    Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 196027 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 12:34:54

    Freeze Frame:
    RPM: 903 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 14.21 V
    Bin. Bits: 00001000
    Temperature: 16.2°C
    Bin. Bits: 10110000
    Readiness: 0 0 0 0 0

    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF
    Component: Lenksäulenmodul 034 0070
    Coding: 0000042
    Shop #: WSC 20960 048 18005
    VCID: 76E7E2EB7A07
    1 Fault Found: 00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
    014 - Defective - Intermittent

    Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
    Part No SW: 1Z0 035 156 D HW: 1Z0 035 156 D
    Component: Radio FO3 005 0012
    Revision: 00005000 Serial number: SKZ7Z4H0002543
    Coding: 0000400
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 33611BFF29F5
    1 Fault Found: 00821 - Antenna 2 for Radio (R93)
    011 - Open Circuit

    Z góry dziękuje za każdą sugestię !!

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Kolego, 2 pierwsze błędy to świece żarowe do wymiany cyl 2,3 - ale wymień wszystkie.

      trzeci błąd to włącznik czasowej pracy wycieraczek.. zauważyłeś problemy?

      czwarty to kłopot z antena
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • Fuzy
        Classic
        • 2011
        • 33

        #4
        Jeśli chodzi o świece żarowe to nie wiem jakie być powinny objawy ? Wg mnie autko pali i jeździ bez uwag, z wycieraczkami też nie mam/miałem problemu. Radyjko to Audience ale w nim chyba jest ogólnie problem ze znalezieniem stacji.

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Temperatury dodatnie, także świece żarowe mają znikomy wpływ na odpalanie, zrobi się poniżej zera, mogą pojawić się problemy z odpalaniem silnika od strzała, będzie musiał trochę zakręcić
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez Fuzy
            Jeśli chodzi o świece żarowe to nie wiem jakie być powinny objawy ? Wg mnie autko pali i jeździ bez uwag, z wycieraczkami też nie mam/miałem problemu. Radyjko to Audience ale w nim chyba jest ogólnie problem ze znalezieniem stacji.
            Skasuj bledy i pojezdzij nastepnie podepnij kompa i sprawdz czy sie pojawia.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • lampion
              Ambiente
              • 2010
              • 198
              • Octavia II (1Z3)
              • CLCB 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Koledzy prośba analizę. Kolega mówi, że pewnego dnia wszystko się zapaliło, szyby zjechały na dół i nic nie można było zrobić. Możliwe jest, żeby sterownik nie wrócił do swoich podstawowych ustawień nawet po zaniku zasilania? Problem dotyczy hamulca ręcznego, elektrycznego.

              Address 53: Parking Brake Labels: 5N0-907-801.lbl
              Part No SW: 3C8 907 801 A HW: 3C8 907 801 B
              Component: J540 EPB3 VW-10498 0003
              Revision: 010 Serial number: 00000000048323
              Coding: 0010000
              Shop #: WSC 05311 000 00000
              VCID: 285BFC93E7D7

              3 Faults Found:
              01087 - Basic Setting Not Performed
              000 - - - MIL ON
              Freeze Frame:
              Fault Status: 11110000
              Fault Priority: 6
              Fault Frequency: 1
              Reset counter: 99
              Mileage: 80958 km
              Time Indication: 0
              Date: 2100.14.00
              Time: 15:35:54

              Freeze Frame:
              Voltage: 10.00 V
              Count: 43
              Speed: 0.0 km/h
              Hex Value: 0x1141
              Hex Value: 0x0008
              Hex Value: 0x1010

              01042 - Control Module; Not Coded
              000 - - - MIL ON
              Freeze Frame:
              Fault Status: 11110000
              Fault Priority: 6
              Fault Frequency: 1
              Reset counter: 99
              Mileage: 80958 km
              Time Indication: 0
              Date: 2100.14.00
              Time: 15:35:54

              Freeze Frame:
              Voltage: 10.00 V
              Count: 100
              Speed: 0.0 km/h
              Hex Value: 0x1141
              Hex Value: 0x0008
              Hex Value: 0x1010

              01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)
              005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
              Freeze Frame:
              Fault Status: 11110101
              Fault Priority: 6
              Fault Frequency: 1
              Reset counter: 99
              Mileage: 80958 km
              Time Indication: 0
              Date: 2100.14.00
              Time: 15:35:54

              Freeze Frame:
              Voltage: 10.00 V
              Count: 101
              Speed: 0.0 km/h
              Hex Value: 0x1141
              Hex Value: 0x0008

              Komentarz

              • roLLo
                L&K
                • 2008
                • 1063
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                lampion, Dobrze widzę? napięcie 10V ? chyba ciut za mało, choć mogę się mylić. Proponuję naładować akumulator, pokasować błędy i pojeździć a następnie podpiąc pod komputer i sprawdzić czy znowu coś wyszuka

                Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                Komentarz

                • lampion
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 198
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CLCB 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez roLLo
                  lampion, Dobrze widzę? napięcie 10V ? chyba ciut za mało, choć mogę się mylić. Proponuję naładować akumulator, pokasować błędy i pojeździć a następnie podpiąc pod komputer i sprawdzić czy znowu coś wyszuka
                  Też to widziałem, ale niemożliwe jest, żeby był to akumulator bo autko pięknie pali i nigdzie indziej ten błąd nie wystąpił. Jeżeli byłaby to wina aku to błąd pojawił by się w module 09.
                  Podejrzewam, że mógł się rozkodować sterownik, tylko nie wiem czy ten czy ABS-u.

                  Komentarz

                  • roLLo
                    L&K
                    • 2008
                    • 1063
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Nie wiem jak odkładanie się błędów wygląda w O2 bo tam elektronika ciut nowsza niż w O1 ale moja niby też świetnie paliła ale raz coś akumulator przymulił bo się jakieś błedy od centralnego zamka itp poodkładały. Wiec najpierw proponuje nałądować akumulator i skasować błedy.

                    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                    Komentarz

                    • kecaj
                      RS
                      • 2009
                      • 1511
                      • Superb II (3T4)

                      #11
                      lampion, akumulator do naładowania lub wymiany. Potem skasowanie błędów i po jednym dniu ponowny odczyt błędów.
                      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                      Komentarz

                      • lampion
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 198
                        • Octavia II (1Z3)
                        • CLCB 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez kecaj
                        lampion, akumulator do naładowania lub wymiany. Potem skasowanie błędów i po jednym dniu ponowny odczyt błędów.
                        Może macie rację, ale dlaczego w takim razie nie wyrzuca błędu w centr. elektryce? poza tym na odpalonym silniku ten błąd powinien zniknąć ponieważ alternator daje znacznie wyższe napięcie. Ale ok sprawdzę ten trop. Dam znać jak poszło.

                        Komentarz

                        • roLLo
                          L&K
                          • 2008
                          • 1063
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          lampion, U mnie przez rozładowany akumulator błedy były juz cały czas dopóki ich nie skasowałem. Ładuj akumulator, skasuj błędy, pojeździj i sprawdź czy nie ma ich ponownie.

                          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                          Komentarz

                          • kecaj
                            RS
                            • 2009
                            • 1511
                            • Superb II (3T4)

                            #14
                            Zamieszczone przez lampion
                            Zamieszczone przez kecaj
                            lampion, akumulator do naładowania lub wymiany. Potem skasowanie błędów i po jednym dniu ponowny odczyt błędów.
                            Może macie rację, ale dlaczego w takim razie nie wyrzuca błędu w centr. elektryce? poza tym na odpalonym silniku ten błąd powinien zniknąć ponieważ alternator daje znacznie wyższe napięcie. Ale ok sprawdzę ten trop. Dam znać jak poszło.
                            Gdyby błędy znikały to nic byśmy o aucie nie wiedzieli. Błąd powstał przy niskim napięciu i to zarejestrował sterownik. Jak naładujesz aku i błędy się nie pojawią to problem będzie rozwiązany. Jak błędy się pojawią to poprosimy o kolejne logi.
                            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                            Komentarz

                            Pracuję...